Adelaide here we come! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Nienke Bos - WaarBenJij.nu Adelaide here we come! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Nienke Bos - WaarBenJij.nu

Adelaide here we come!

Door: Nienke

Blijf op de hoogte en volg Nienke

24 Januari 2008 | Australië, Sydney

Daar ben ik weer! Op het moment zijn we bezig met onze roadtrip naar Adelaide en houden vandaag onze stop in Murray River. Het zonnetje is weer terug, na een aantal dagen veel wind en kou (voor onze australische begrippen!) Hier zijn we dan ook erg blij om! (we willen natuurlijk wel gebruind terugkomen..) Wel betekend dit dat de irritante vliegen ons wel belagen.. Maar ja daar komen we ook wel weer overheen. Verder houden we ons bezig met het slapen op campings, National Parks en natuurlijk ook nog af en toe een parkeerplaats. We hebben eergister een grot bezocht en we hebben een mierenegel op de weg zien lopen! (en hij had geen haast, haha)
Straks gaan we even afkoeling zoeken in het plaatselijke zwembad. Verder hebben we veel zin in Kangaroo Island & Adelaide. Daar staan ons vast nog een hele hoop leuke dingen te wachten! :)
Ik hou jullie op de hoogte!

  • 24 Januari 2008 - 08:04

    Bianch:

    lieverds!!! Go for the australian flow!! Voordat je t weet zit je weer met je nederlandse matties op een of ander saai feest ;-) Camperen is coooool!! Geniet van jullie huis op wieltjes. Hier wordt hard gewerkt :S kus

  • 24 Januari 2008 - 09:52

    Merijn:

    Ik vind dat jullie weer weer eens iets nuttigs mogen gaan doen!

  • 24 Januari 2008 - 11:18

    Wander:

    Nou Nien,

    Ik hoef mijzelf niet af te vragen of jij je wel vermaakt. Australie heeft een grote aantrekkingskracht op mensen en ik kan wel zien waarom. Mooie foto's trouwens. Nientje Geniet van al dat moois zolang dit kan maar vergeet niet om thuis te komen.
    Wij spreken elkaar later wel weer.

    Groetjes van Wil + Wander

  • 26 Januari 2008 - 13:37

    Antje:

    Nienieee & Marindaaa

    Jullie mogen idd wel weer een x wat nuttigs gaan doen jah, dis toch niet normaal?! Klinkt genieten allemaal, neem het ervan en tot horens,

    daaaaag

    p.s. Mn ouders sturen jou nog meer berichten dan mij Nienie, das toch ook nie normaal?! ;) Tschussssss (L)

  • 26 Januari 2008 - 13:54

    Tineke:

    het klinkt nog steeds fantastisch en wat mij betreft: nuttig genoeg. De foto's zijn echt prachtig, doen ook vaak denken aan wat we in N.Z. gezien hebben, rainforest enzo.
    Leuke beesten! Mooie stranden en rotsen! Mijn favoriete foto is die van jullie twee.
    Groeten en liefs, ook van daddy. Mummy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Nienke

Australie!!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 78
Totaal aantal bezoekers 9149

Voorgaande reizen:

16 November 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: