Ons Racemonster is back on track! - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Nienke Bos - WaarBenJij.nu Ons Racemonster is back on track! - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Nienke Bos - WaarBenJij.nu

Ons Racemonster is back on track!

Door: Nienke

Blijf op de hoogte en volg Nienke

31 Januari 2008 | Australië, Adelaide

Inmiddels zijn we alweer een week in Adelaide. Nadat we Murray Bridge hadden bekeken(in mijn vorige verhaaltje was ik er nog van overtuigd dat het plaatsje Murray river heette zo indrukwekkend was t)zijn we maar gelijk doorgereden naar Adelaide. Het was immers donderdagavond en we hadden wel zin in een avondje uitgaan. Onze eerst indruk van Adelaide was gelijk een goede, we hebben een hele leuke avond gehad in een underground club. Leuke mensen ontmoet en er werd ons dan ook gelijk verteld dat we precies de goede tijd hadden uitgekozen om naar Adelaide toe te komen, want die zaterdag was t Australia day. Een soort Australische koninginnendag dachten wij.. De dag dat Australia was aangebroken hebben we eerst lekker op t strand gelegen en hebben daarna nog even wat gedronken, heel spectaculair was het niet dus zijn we maar beetje op tijd naar "huis" gegaan. (Naar onze van op een parkeerplaats.) Alleen werden we midden in de nacht gewekt door 2 stenen door onze ruit, terwijl we lagen te slapen! Nadat de politie was gekomen en we alle ravage hebben opgeruimd reden we weg met een van met gratis airco.(een missend achterraam& zijraam zorgen wel voor wat tocht!)Eerst dachten we dat de verzekering niks zou betalen, maar vandaag hebben we gehoord dat we er toch nog goed vanaf komen gelukkig! Gister zijn we weer vol goede moed naar een wildlife sanctuary geweest. Heel leuk, er liepen Emu's in en om t restaurant en we hebben erg ons best gedaan om een vogelbekdier te spotten! Dit is niet gelukt, maar wel een evil kangaroo die ons bijna besprong! (aaaaardig gekk!)Vandaag de toerist spelen in Adelaide & morgen zwemmen met dolfijnen.. Ons plan is een beetje omgegooid met het stenen-avontuur, maar als nog gaan we nu zaterdag naar Kangaroo Island! Jullie horen van me!

• 31 Januari 2008 - 09:30

Marian En Sibbe:

Hallo Nienke, welk een spannend avonturen zeg, romantisch, sfeervol, gezellgheid en geweld. Pas goed op, maar blijf genieten.
    Veel plezier nog.

Groetjes uit Zwanenburg.
    Marian en Sibbe

• 31 Januari 2008 - 10:33

Tineke:

He veel plezier meiden. Hoop dat jullie het vandalisme snel vergeten. Laat die stress maar bij de dolfijnen achter.

• 31 Januari 2008 - 12:57

Andere Tineke:

Heel blij om te horen dat jullie weer vol goede moed op pad zijn. Laat het jullie enthousiasme niet aantasten, dit vervelende avontuur. Wat een geluk dat jullie er zelf niets aan overhielden. Wel spijtig dat je geen platypus gezien hebt, daarvoor ga je toch naar Austr.....Maar dolfijnen kunnen je ook erg blij maken. Love you, T.

• 31 Januari 2008 - 17:32

Bianch:

lieverds! Gelukkig dat de australische samenleving zo lief voor jullie is om de airco te dichten :) Hier is ook gratis airco, sinds een dagje is er een stormpje op komen zetten in Nederland. Maar, gewoon nog niet aan denken hoor! En ook niet aan de rest van die voornemens (geloof er niets van nienkeeeeee!, maar dat sporten gaan we waarmaken als je hier weer bent) Blijf een maand langer bij berenschot, maar dat mag de feestpret niet drukken! Tot over een paar weekjes KUS geniet geniet genieeeeet!

• 02 Februari 2008 - 20:19

Wander:

Dat was even schrikken he, die stenen door de ruiten gegooid. Gelukkig is dit avontuur goed afgelopen en kan jij je verblijf in Australie voortzetten. Bij ons gaat het zoals altijd goed; hoesten, snotteren en niezen, kortom echt Nederlands. Mocht je dit missen kom dan snel terug.
    Hou je haaks en tot wederhoren.
    Groeten en kussen van de hele familie.