Het einde is nabij! - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Nienke Bos - WaarBenJij.nu Het einde is nabij! - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Nienke Bos - WaarBenJij.nu

Het einde is nabij!

Door: Nienke

Blijf op de hoogte en volg Nienke

25 Februari 2008 | Australië, Melbourne

Ja vandaag is het zover.. Vanavond vertrek ik weer naar het koude kikkerlandje.. Ik moet zeggen dat ik hier toch wel enigzins dubbele gevoelens bij heb. Aan de ene kant vind ik het heel leuk om iedereen weer te zien, maar toch zie ik wel op om weer terug te gaan naar de realiteit. Toch wel moeilijk om afscheid te moeten nemen van deze supervette 3 1/2 maand in Australie... But it was the time of my life!! Bedankt voor al jullie lieve berichtjes en zie jullie allemaal snel weer!!

  • 25 Februari 2008 - 06:30

    Wander:

    Nientje,
    Welkom terug in de normale wereld, Nederland dus.
    We zijn blij dat alles met jou goed is gegaan en je genoten hebt van deze ervaring.
    Verwachten wel dat je even langs komt om bij te praten.
    Groetjes, Wil en Wander

  • 25 Februari 2008 - 10:19

    Tineke :

    He Nienke, goede reis, met een bulk aan ervaringen in je bagage. Jij en Marinda zullen vast nog eens nagenieten onder de Nederlands zon in een gezellig park!

  • 25 Februari 2008 - 11:08

    Bianch:

    ik zie het als mijn morele taak om deze normale wereld zo onrealistisch mogelijk te gaan maken voor je ;-) Goede reis lief en we bellen morgen zonder tijdsverschil. KUS

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Melbourne

Nienke

Australie!!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 648
Totaal aantal bezoekers 9142

Voorgaande reizen:

16 November 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: