THAT'S MElbourne! - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Nienke Bos - WaarBenJij.nu THAT'S MElbourne! - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Nienke Bos - WaarBenJij.nu

THAT'S MElbourne!

Door: Nienke

Blijf op de hoogte en volg Nienke

20 Februari 2008 | Australië, Melbourne

Hier nog even een van de laatste berichtjes vanuit Australie.. Het zit er nu toch echt bijna op, over 5 dagen zit ik in het vliegtuig naar huis..
Afgelopen maandag heb ik afscheid genomen van Marinda, na 7 supervette weken samen met haar was het toch wel even wennen om weer "alleen" te zijn. Maar uiteraard ben je hier natuurlijk nooit echt alleen.. De wereld is klein ben ik achter gekomen. Zo ben ik een jongen uit de buurt van Amsterdam tegengekomen die een vriend is van een collega(David!)en we hebben ook nog erg veel dezelfde feestje bezocht, ook zag ik een meisje op het strand die ik de gehele Eastcoast tegen ben gekomen.. En net zag ik een meisje van de basisschool op straat, allemaal heel toevallig! Verder is het in het hostel een grote, gezellige boel waar ik me laatste paar dagen in Melbourne zeer goed kan besteden! Veel chillen, uitgaan, filmpjes maken, naar het strand,shoppen enz. Allemaal heel vervelend! Vandaag een tikkeltje bewolkt, maar de andere dagen was er stralend weer (35 graden!). Ik heb bv vorige week zaterdag (samen met Marinda)op het strand gelegen, tijdens een festival met hele leuke muziek, springkussen en een hele hoop gezellige mensen! Wat toch wel erg vervelend is, is dat ik me mobiel gister verloren heb(That's Me!)in het hostel, ik hoop/verwacht nog steeds dat ie boven water komt maar de kans wordt wel steeds kleiner... Dus voor de mensen die ik zo af en toe stalk (of die mij stalken) zal dit dus jammer genoeg niet meer gaan.. Marinda, ik weet niet of ik dat aan kan hoor heb je zo lang elke dag kunnen spreken... :( Maar die 5 dagen zal ik ook wel overleven! Jullie horen van me, of zien me gewoon snel weer verschijnen!

  • 20 Februari 2008 - 10:05

    Antje:

    wooowww Nienie, wat ben jij bruiiiin!

    Laatste daagjes voor je; het zal vast moeilijk zijn om afscheid te nemen van Australie... Ik wens je dan ook 5 fantastische dagen toe en ik zie jullie 10 maart wel verschijnen in Uppsala, YEAHHHHHHHHHHHHH!

    Love u, take care, doe je ding, maak ze gek en tot snelllllllllll

    DAAAG XXXXXXXX

  • 20 Februari 2008 - 12:36

    Tineke (mam):

    Hee mooie dochter! We zagen dat het weer nogal wisselend is in Melb. momenteel. Zuinig op je bruine kleur zijn dus. Hoe ga jij ons vertellen hoe laat je aan komt als je geen mobiel hebt? Hopelijk komt ie nog boven water. Have fun and see you sooooon...! Love, T.

  • 21 Februari 2008 - 01:34

    Elske:

    Heeeey,

    Wat ben je megabruinnnnnnnnn!! Lekker man! Jeetje...de tijd vliegt! Je gaat al weer bijna terug naar het koude kikkerlandje!!! Geef Annie een kus van me als je in Uppsala bent! Heel veel plezier, geniet nog even van het heerlijke weer en tot mailens!!!

    xx Elske

  • 22 Februari 2008 - 05:35

    Nienke :

    Ik wilde even mededelen voor de liefhebbers van stalken... Ik heb me telefoon weer gevonden... Hij lag ergens verstopt onder mijn bed! Shame on me!

    Daaaaaaaaaaaaaaaag XXX

  • 22 Februari 2008 - 09:42

    Antje:

    haha lekker bezig nienke bossss!

  • 22 Februari 2008 - 16:28

    Lennard:

    Sterke actie Nienke Bos!!!

    Zo te zien heeft de tijd in Australie je goed gedaan, nu helaas weer terug naar het polderlandje.

    Maar on the bright side mag je ons weer komen vermaken in de Schans. Ik kan niet wachten!

    Tschuss xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Melbourne

Nienke

Australie!!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 141
Totaal aantal bezoekers 9136

Voorgaande reizen:

16 November 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: