Kangaroo Island!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Nienke Bos - WaarBenJij.nu Kangaroo Island!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Nienke Bos - WaarBenJij.nu

Kangaroo Island!!

Door: Nienke

Blijf op de hoogte en volg Nienke

04 Februari 2008 | Australië, Sydney

Afgelopen vrijdag was het zo ver.. We gingen zwemmen met dolfijnen!! Na een klein uur gevaren te hebben (en er door de crew ingespannen gezocht werd naar dolfijnen) was het zo ver... De eerste dolfijnen waren in zicht! We hingen aan twee lange touwen achter de boot en zagen in het water om ons heen dolfijnen zwemmen! :) Heel vette ervaring!! We zijn een aantal keer in het water gegaan en hebben in totaal zo'n 30 dolfijnen gezien.. (incl. een kleintje!)
De volgende dag zijn we opweggegaan naar Kangaroo Island, hier zijn we na een misselijkmakende tocht op de ferry aangekomen rond een uur of 7. De eerste avond hebben we geslapen in een National Park aan het strand. (we waren net op tijd voor een hele mooie zonsondergang!) De volgende dag zijn we gaan rijden en kwamen erachter dat het eiland toch groter is dan gedacht! We zijn via een hobbelige zandweg terechtgekomen bij Paul's Place, een sanctuary met Australische dieren. Daar aangekomen werden we gelijk omringd door allerlei kangaroo's, emu's, een hele lelijke net geschoren lama, pauwen & eenden. Van alles wat dus!! Vooral de kangaroo's en de net geschoren lama waren mijn favoriet!! We hebben een kangaroo de fles gegeven (k liet m alleen bijna vallen, hij was 32 kg!), een slang vastgehouden, een koala geaait, echidna's en vogels gezien en alle dieren gevoerd..(en tegelijkertijd bijna verpletterd, haha) Was een dag voor in de boeken! :) We blijven hier nog tot woensdagochtend en das maar goed ook, want er is een hoop te doen! Daarna gaan we onze weg vervolgen door de Outback!
Toch komt het einde van mijn reis al steeds meer in zicht... Aan de ene kant jammer, maar aan de andere kant wel weer leuk om iedereen thuis weer te zien! Bedankt voor al jullie lieve berichtjes en tot snel!! :)

• 04 Februari 2008 - 09:57

Eef:

Wat onwijs gaaf nien! Echt te gaaf gewoon! Ben echt mega jaloers! Wanneer kom je terug? Nog heel veel plezier en genietse nog!
    xxx
    Eef

• 04 Februari 2008 - 10:51

Renee:

Nienke, je hebt het goed voor elkaar! Chill ze nog! Wanneer kom je ons weer vergezellen?
    Ciao Kus

• 04 Februari 2008 - 12:53

Marieke:

Je foto's liegen er niet om! WAUW! Afgelopen vrijdag hebben Chantal, Annemiek, Jorie en ik lunch gedaan bij Chantal thuis. Was gezellig, maar wordt wel tijd dat je het CMV-team weer komt versterken hoor;-)!

Liefs,
    Marieke

• 04 Februari 2008 - 21:38

Tineke:

Super, super!!!! We genieten hier thuis met je mee. Je hebt al zo veel moois gezien en elke dag weer nieuwe dingen. Nog een poossie lekker genieten, hoor. T.

• 05 Februari 2008 - 18:01

Eveline Van Der Geer:

He Nienke,
    Wat een superervaring zeg met die dolfijnen!
    En wat een heerlijke dieren op de foto!
    Veel plezier nog!
    xxx Eveline van der Geer (om de verwarring te voorkomen :).)

• 05 Februari 2008 - 23:48

Elske:

Heeeey Nienie,

Wat onwijs leuk allemaal!!! Ik ben echt jaloers! Wanneer houden we een foto-avondje?

xxx

• 09 Februari 2008 - 15:39

Meinke:

Hoi Nienke, Wat heb jij een geweldige leuke en spannende dingen mee gemaakt. Deze reis vergeet je nooit meer. Geniet nog even de laatste weken. lieve groet Jan en Meinke