Hello Mates! - Reisverslag uit Cairns, Australië van Nienke Bos - WaarBenJij.nu Hello Mates! - Reisverslag uit Cairns, Australië van Nienke Bos - WaarBenJij.nu

Hello Mates!

Door: Nienke

Blijf op de hoogte en volg Nienke

24 November 2007 | Australië, Cairns

Hier even een kort berichtje vanuit Cairns! Tis wel even wennen deze tropische hitte, toch is het minder erg dan ik had verwacht.. We hebben een zwembad bij ons hostel en ik heb nog geen regen gezien.. Verder zit ik in een heel leuk hostel met allemaal leuke mensen.. Gister hebben we een skyrail tour gedaan, midden door het regenwoud. Aan het einde van de tour kwamen we aan in een klein plaatsje waar we naar een Koala Garden zijn gegaan, en ja hoor ik sta op de foto met een koala in me armen! :) Uiteraard moest je hier voor betalen, zoals voor alles hier. Maar het was het waard, aangezien mn batterij van mn camera op was! (heel goed nienke!) Gisteravond zijn we uitgeweest, was leuk! Morgen ga ik verder naar Mission Beach, er is hier zoveel te doen dat ik nu nog niet te lang op een plek wil blijven! Jullie horen van me!

  • 24 November 2007 - 11:40

    Bianca:

    Joehoe schatties, doe je best met genieten!! Kus

  • 24 November 2007 - 11:42

    Bartos:

    Leuke verhalen nienie!
    Doe ze de groeten daar in mission beach..!
    xxx

  • 26 November 2007 - 15:08

    Marieke:

    Sounds gooooood! Leuk om op deze manier op de hoogte te blijven van je belevenissen! Geniet ervan! Hier weinig nieuws onder de zon (lees: regen ;-)).
    Kuss

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Cairns

Nienke

Australie!!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 58
Totaal aantal bezoekers 9150

Voorgaande reizen:

16 November 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: