Mission Beach - Reisverslag uit Sydney, Australië van Nienke Bos - WaarBenJij.nu Mission Beach - Reisverslag uit Sydney, Australië van Nienke Bos - WaarBenJij.nu

Mission Beach

Door: Nienke

Blijf op de hoogte en volg Nienke

27 November 2007 | Australië, Sydney

Sinds een paar dagen ben ik in Mission Beach. Het is een klein plaatsje waar niet heel veel te doen. Vooral hangen bij het zwembad en chillen! (ook niet verkeerd voor een paar dagen) Wel staat Mission Beach bekend als een van de mooiste plekken om te skydiven, dus dat heb ik vandaag uitgeprobeerd!!! En het was zoo vet!!! In het vliegtuig kneep ik me aardig, maar vanaf het moment dat we uit het vliegtuig sprongen was het alleen nog maar genieten. Heb een video laten maken, dus ben benieuwd!! Gister heb ik een tour van 5 uur (in de brandende zon) op een scooter op de highway een toch gemaakt naar de Murray Falls. Het was een lange rit, maar het was het waard. Heel mooi. Toen ik terugkwam bij het hostel ben ik samen met een Engelse jongen naar een heel luxe hotel gegaan in South Mission Beach om gebruik te maken van hun erg mooie zwembad met uitzicht op zee! We hebben daar een drankje gedaan en even vergat dat ik eigenlijk maar een arme backpacker ben! Haha! Ik blijf in Mission Beach tot morgen, en vertrek dan naar Townsville. Ik heb een poging gedaan om meer foto's op de site te zetten, maaar dit is nog niet gelukt.. Komt binnenkort!

  • 27 November 2007 - 08:37

    Chan:

    woehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeee je hebt je skydive gemaakt!!!! Ik ben benieuwd naar je videootje xxx

  • 27 November 2007 - 09:23

    Bianca:

    nienkeeeeeeeeeeeeeeeeee!! Vet vet vet vet VEEEEET!!! Heb toevallig vorige week t filmpje van jonn gezien die ook op die plek uit t vliegtuig is gekletterd. Zoooooo mooi daar!! En zo vet om boven de zee te springen! Had van de week opeens t idee dat ik je zag, int zwembad, vette teleurstelling :( Geen springende nienkes onder de koude douche, hihi. Maak die boys&girls downunder dan maar gek met je energie :) kus!!

  • 27 November 2007 - 21:24

    Antje:

    Nienieeeeeeeeeeeee

    thnx voor je mailtje

    maak ze gek, daaaaaag

    xxxxx

  • 28 November 2007 - 22:01

    Jea!:

    Lekker bezig nienie! I'm Jealous!!

    Enjoy! Kiss

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Nienke

Australie!!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 70
Totaal aantal bezoekers 9139

Voorgaande reizen:

16 November 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: