Kerst en oud & nieuw in Byron Bay!! - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van Nienke Bos - WaarBenJij.nu Kerst en oud & nieuw in Byron Bay!! - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van Nienke Bos - WaarBenJij.nu

Kerst en oud & nieuw in Byron Bay!!

Door: Nienke

Blijf op de hoogte en volg Nienke

24 December 2007 | Australië, Byron Bay

Dit jaar vier ik kerst en oud & nieuw in de zon en op het strand, in Byron Bay. Ik ben gister aangekomen, en het is een heel gezellig, zonnige leuke plaats! Ik heb wat NL'ers ontmoet waar we kerst en oud & nieuw mee gaan vieren! Vavanvond uit eten en morgen op het strand bbquen!! Het is wel even lekker om wat langer op dezelfde plek te blijven.. Ik zit in een heel goed hostel, waar ik helaas niet kon werken. Dit kan alleen wanneer je langer dan een maand kan blijven. Ik ga proberen een beetje te flyeren, om toch wat bij te verdienen maar tis wel moeilijk wat te vinen.. Het enige werk wat je hier kan doen zonder werkvisum wat goed verdiend is als model naakt poseren... hmmm toch maar niet, haha!

Ik wens jullie allemaal een hele fijne kerst en een gelukkig nieuwjaar!!! Bedankt voor al jullie leuke berichtjes!!

  • 24 December 2007 - 07:52

    Lennard:

    He Nienie, klinkt alsof je het goed voor elkaar hebt voor de feestdagen. Well done!
    Ik wens je er heel veel plezier mee, ben benieuwd hoe je kerst en oud&nieuw gaat ervaren in een heerlijk zonnetje ipv de grauwe winter zoals die zich hier in nederland uitrolt.

    Prettige feestdagen iig!!!!

    xx

  • 24 December 2007 - 10:29

    Eveline:

    Hee nien!Wat een onwijs gave verhalen allemaal zeg! ben echt mega jaloers! Ben ook al druk aan t sparen! Wil je even hele fijne feestdagen en alvast een super gelukkig nieuwjaar wensen!!
    xxx
    Eef

  • 24 December 2007 - 11:24

    Bianc:

    Nienkuuuuuuuuuh!!!!! Voor je verbeelding, vanaf hier een foto met merry xmas, dooiend ijs op de sloten, geen restjes sneeuw meer, 3 rare mannekes in een glazen huis & lege schappen id winkel en uhm, hier en daar een feestje :-) Ga er een hoop op je drinken girl! Leuk dat je met een paar Nl bent! Hoop niet op naaktpics van je met 'happy newyear'.... KUS

  • 24 December 2007 - 20:51

    Tineke Prins :

    He Nienke, een te gekke feestdagen, in het warme land. Vanaf het nieuwe jaar krijg je gezelschap van (mijn dochter) Marinda. Ze kan niet wachten. Veel plezier samen!!!! Tineke

  • 26 December 2007 - 14:20

    Chan:

    Heeeee Nienie!!! Een hele fijne kerst en een super 2008.... lekker chillen aan het strand! Ik drink wat champagne op je met oud en nieuw, proost proost proost!!
    Dikke x

  • 26 December 2007 - 22:35

    Ana Titicaca:


    nienie goes naked in down under!!!!!!

    als je het doet krijg je van mij 100 eu erbij

    hahahahaa
    xx
    en alvast een happy new year
    chickieeeeeeeeeeeee


  • 27 December 2007 - 13:13

    Antje:

    hahaha ana titicacaaa toch!! Niet doen hoor nienie, ga maar lekker druiven plukken ofzo :D
    Hoop dat je leuke dagen hebt gehad! DAAAAAAAAAAAG

    xxxx

  • 28 December 2007 - 11:20

    Merijn:

    Alvast een gelukkig nieuwjaar he!

    Doe je rustig aan? ;-0

    de groetjes!

  • 30 December 2007 - 22:04

    Marjon:

    Heej Nienie, zo te lezen heb je het aardig naar je zin en dat is maar goed ook. Hoop dat je een leuke jaarwisseling heb en zie je in 2008 weer.
    xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Byron Bay

Nienke

Australie!!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 285
Totaal aantal bezoekers 9151

Voorgaande reizen:

16 November 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: